-
Regulamin
Regulamin sklepu:
1. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.onmyway.com.pl
2. Zamówienia w sklepie mogą składać osoby niezarejestrowane, jednak w przypadku rejestracji mają państwo możliwość sprawdzenia statusu zamówienia jak i wgląd w historie zamówień (każdorazowo zostaje wygenerowany link który przekierowuje na konto klienta,nie ma możliowości zalogowania do konta w inny sposób niż przez podanie maila który był uzyty do zamównia).
3. Zmiany w zamówieniu (rezygnacja, zwiększenie lub zmniejszenie ilości) można dokonywać pocztą elektroniczną na adres: info@onmyway.com.pl pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wcześniej wysłane.
Zamówienia realizowane są na dwa sposoby:
1. Wpłata na konto:
On My Way, Al.1000 lecia 45, 34-400 Nowy Targ
nr konta: 10 1050 1445 1000 0097 6338 8007
w tytule należy podać numer zamówienia.
2. Za pobraniem. Rzeczy wysyłane są na bieżąco po otrzymaniu zamówienia, a należna kwota wraz z kosztami wysyłki pobierana jest od kupującego w momencie odbioru przez niego przesyłki.
Dostawy realizowane są przez firmę kurierską DPD
Czas realizacji zamówienia (przygotowania i spakowania przesyłki), to czas od otrzymania zamówienia (lub otrzymania wpłaty), do momentu przekazania przesyłki kurierowi.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
1. Zamówienia płatne przed odbiorem - po otrzymaniu wpłaty na konto;
2. Zamówienia płatne przy odbiorze - po otrzymaniu przez sklep zamówienia.
§ 5
Czas dostawy
Czas dostawy jest to czas, od chwili nadania i przekazania dostawcy, spakowanej przesyłki, do momentu otrzymania jej przez klienta. Na czas dostawy firma On My Way nie ma wpływu. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez klienta i określony w zamówieniu.
Przesyłki zagraniczne są wysyłane dopiero po uregulowaniu kosztów zamówienia i kosztów wysyłki. Dostawę i koszt przesyłki zagranicznej należy uzgodnić indywidualnie przed realizacją zamówienia.
Wszystkie ceny zawierają podatek. Dostępność produktu w sklepie nie jest jednoznaczna z tym że towar jest w magazynie. Istnieje możliwość składania zamówień specjalnych.
Towar może być zwrócony do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, wówczas należność wysyłamy na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. Towary wykonane na zamówienia specjalne*, nie podlegają zwrotowi.
Wymiana towaru realizowana jest do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany towaru, klient zobowiązany jest dostarczyć wymieniany produkt na własny koszt, natomiast koszt wysyłki nowego towaru pokrywa firma On My Way
* - są to rzeczy oznaczone co do tożsamości.
Gwarancją objęte są wszystkie produkty On My Way. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
§ 1
Składanie zamówień w sklepie On My Way
Składanie zamówień w sklepie On My Way
1. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.onmyway.com.pl
2. Zamówienia w sklepie mogą składać osoby niezarejestrowane, jednak w przypadku rejestracji mają państwo możliwość sprawdzenia statusu zamówienia jak i wgląd w historie zamówień (każdorazowo zostaje wygenerowany link który przekierowuje na konto klienta,nie ma możliowości zalogowania do konta w inny sposób niż przez podanie maila który był uzyty do zamównia).
3. Zmiany w zamówieniu (rezygnacja, zwiększenie lub zmniejszenie ilości) można dokonywać pocztą elektroniczną na adres: info@onmyway.com.pl pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wcześniej wysłane.
§ 2
Sposoby realizacji
Sposoby realizacji
Zamówienia realizowane są na dwa sposoby:
1. Wpłata na konto:
On My Way, Al.1000 lecia 45, 34-400 Nowy Targ
nr konta: 10 1050 1445 1000 0097 6338 8007
w tytule należy podać numer zamówienia.
2. Za pobraniem. Rzeczy wysyłane są na bieżąco po otrzymaniu zamówienia, a należna kwota wraz z kosztami wysyłki pobierana jest od kupującego w momencie odbioru przez niego przesyłki.
Dostawy realizowane są przez firmę kurierską DPD
§ 3
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia (przygotowania i spakowania przesyłki), to czas od otrzymania zamówienia (lub otrzymania wpłaty), do momentu przekazania przesyłki kurierowi.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
1. Zamówienia płatne przed odbiorem - po otrzymaniu wpłaty na konto;
2. Zamówienia płatne przy odbiorze - po otrzymaniu przez sklep zamówienia.
Czas realizacji zamówienia jest szczegółowo określony przy każdym produkcie.
§ 5
Czas dostawy
Czas dostawy jest to czas, od chwili nadania i przekazania dostawcy, spakowanej przesyłki, do momentu otrzymania jej przez klienta. Na czas dostawy firma On My Way nie ma wpływu. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez klienta i określony w zamówieniu.
§ 6
Dostawa za granicę
Dostawa za granicę
Przesyłki zagraniczne są wysyłane dopiero po uregulowaniu kosztów zamówienia i kosztów wysyłki. Dostawę i koszt przesyłki zagranicznej należy uzgodnić indywidualnie przed realizacją zamówienia.
§ 7
Czas otrzymania przesyłki
§ 8
Ceny i asortyment
Czas otrzymania przesyłki
Czas otrzymania przesyłki=czas realizacji zamówienia+ czas dostawy
§ 8
Ceny i asortyment
Wszystkie ceny zawierają podatek. Dostępność produktu w sklepie nie jest jednoznaczna z tym że towar jest w magazynie. Istnieje możliwość składania zamówień specjalnych.
§ 9
Wymiany i zwroty
Wymiany i zwroty
Towar może być zwrócony do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, wówczas należność wysyłamy na podane w formularzu zwrotu konto bankowe. Towary wykonane na zamówienia specjalne*, nie podlegają zwrotowi.
Wymiana towaru realizowana jest do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany towaru, klient zobowiązany jest dostarczyć wymieniany produkt na własny koszt, natomiast koszt wysyłki nowego towaru pokrywa firma On My Way
* - są to rzeczy oznaczone co do tożsamości.
§ 10
Gwarancja
Gwarancja
Gwarancją objęte są wszystkie produkty On My Way. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.